Telpa ve Samsung’ un teknik servis rezilliği

Telefonumun anakartı gebermiş. :( Yenisi Telpa’ nın elinde yokmuş :( Samsung’dan tedarik etmeye çalışıyorlarmış. 10 koca gün süre verdiler…

Bu mudur müşteri memnuniyeti. ? Koskoca Telpa ve Samsung müşterilerini bu kadar mı önemsiyor ? 10 gün nedemektir yaaaa koskoca 10 gün…

Diyecek birşey bulamıyorum… 

Şimdi sikayetvar.com adresine yazsam Müşterimizle görüşüldü durum bildirildi gibi cacık kelimeler kullanıp asabımı daha çok bozacaklar… 

Offfffffff yaaaa. 

Çok enteresan Samsung’ un Türkiye distribitöründe nasıl omnia anakartı olmaz. Samsung nasıl 10 günde sağlar ? Utanmadan sıkılmadan müşteriye 10 gün telefonsuz kalacaksınız nasıl denir ? Bu söylenirken hiç mi vicdan sızlamaz ? İnsanlık mıdır bu ? Hangi çağda yaşıyoruz… ? Bir müşterinin 1200 lira verdiği  cihaza aldığı destek  bu mudur ? 

Acaba başka ülkelerde de müşteriden bu kadar süre istenebilir mi? Yazıklar olsun ülkeme yazıklar olsun… Türk insanı nasıl olsa aptaldır hakkını aramaz diye düşünüyorlar ama yanılıyorlar…

Bu 10 gün boyunca her gün tekrar tekrar Samsung’ u ve Telpa’ yı arayacağım… Sürekli sürekli sürekli… Bu süre hızlanmalı yoksa ben kafayı yiyeceğim… 

Arkadaşlar burger king’ de babalar gibi wireless ı kullanamamak ne demek yaaa. Bu gün ben bu acıyıda yaşadım :( 

Hakkımı alamayacağımı bilsemde hakkımı arama çabası göstereceğim… Peşinizdeyim ulan zindan edicem size hayatı…

76 Comments

  1. 15 Nisan 2009  16:51 by erhan Cevapla

    telpa servısı gıbı rezıl bı servıs yok tur telefonun altıncı kez servıse gıttı telefonumun rengı soldu degısmedık parca kalmadı hıc kullanmadan telefonum rezıl oldu en son gelmesın yapıldı sımdıde bır yerı yaptılar baska yerı bozdular telpa servıse basak abısey demıyorum hakkımı helal etmıyorum bız essek mısalı calısıp bır tel alalım sız nankorler yaptıklarınıza bakın sonunda tel baska kısı ye verdım yapsınlar dıye sımdı de garantıden cıktı sız telpa servısıne yollayıp beklemektense baska yerlerını bozmaktan sa ben kırarım o telefonu sıze hakkımı helal etmıyorum rezılsinız sadece

    • 17 Mayıs 2010  21:12 by ramazan Cevapla

      33 gün oldu tele fonum gelmedı bunlar hırsız galıba ama gelmezse savcıla baş vuracam tazminat davası açcambukadar rezillik olmaz

    • 21 Eylül 2011  11:03 by angarali Cevapla

      general mobil Q4 aldım wi-fi ile internete baglanmıyor telpanın servisini aradım başka bir telefondan bizi arayın ayarlarınızı yapalım dediler bu telefon acık kalacakmış diger telefonla aradım ilkinde 30 dakikada baglanmıştım ikinçi telefondan 45 akikkada pes ettim kapattım yazıklar olsun ya müşteriye bir destek hizmeti veremiyoruz telpanın yetkili ve etkili ableri ablaları bu hizmetmidir ya beni günaha sokmaya ne hakkınız var.olmayacak şeyler degilki biraz ciddiyet lütfen

  2. 05 Mayıs 2009  20:09 by Emrah ipekyol Cevapla

    Arkadaşlar Türkiyedeki kanunlara göre bir cihaz değişime girdiği zaman serviste 60 iş günü bekleme hakkı vardır. Telpa 60 iş günü yerine sorunu 10 günde halletmişse bence bu büyük bir başarıdır. Eğer telpa'yı beğenmiyorsanız siz genpayı nasıl yorumlayacaksınız merak ediyorum.

    Bence Türkiye'deki en iyi servislerden birisi Telpa'dır. Yanlış anlaşılmasın benim telpayla bir bağım yok ama gerçekleri söylemektende çekinmem.

  3. 15 Mayıs 2009  21:19 by ali Cevapla

    şimdi benim talefonu alna 3 ay olmadı tam 3kez üst üste servise giti en gitiğinde değişim bekliyordum daha telefonum gelmedi tam 1aydır telefonsuzum bu yüzden telpadan şikayatçiyim böyle işn allah bin belasını versin ne mutsuzzzzzzzzzzz son

  4. 15 Mayıs 2009  21:21 by ali Cevapla

    telpadan şikayetçiyim 3 aydır sıfır telefon aldım 3 kes ard arda bozuldu daha telefonum serviste gelmedi

  5. 02 Haziran 2009  10:56 by hakan Cevapla

    böyle REZİLLİK olmaz telpa teknik servis bi telefon gönderdim bu aynı arıza için 2.gönderişim 7 gün sonra biri arıyor sizin telefonun iç ekranı kırılmış para isteriz.böyle saçmalık olmaz iç ekranını ben nasıl kırabilirim ki insanla dalga geçer gibi. zaten telefonla ulaşmak büyük başarı TELPA TEKNİK SERVİS VE SAMSUNG MU ALLAH KİMSEYİ DÜŞÜRMESİN...garantili telefonumu ücretsiz tamir ettiremiyorum yani

  6. 02 Haziran 2009  13:15 by SİBEL Cevapla

    orda biri telpayı savunuyor kendi başına gelmemiş galiba ben martta verdim teknik servise hala tlfnum yok ara sor hepsi güya adam oynatıyolar o dior samsungda o diyor telpeda etmediğim küfür saymadığım beddua da kalmadı sırf aptal yerine koydukları için. şimdi mahkemeye başvuracağım ve bundan sonra samsungun s sini bile duymak istemiyorum

  7. 02 Haziran 2009  15:03 by gökhan Cevapla

    nokıadan şaşmayın başka lafada gerek yok

    • 07 Eylül 2011  12:28 by alperen Cevapla

      aynen samsung telefonların ekranı çabuk kırılıyor işe yaramaz bide nokyayı solladı diyolar qak

  8. 02 Haziran 2009  21:51 by umut Cevapla

    telpa demek rezillik demek ben teli gonderdim basit bir agrizadan 3 ay oldu hala gelicek 3ay bu be yuh yuh yuh baska bişey demiyorum artık sözde yenisi gelicekmiş hani nerdeeeeeeee sony ericson ,samsun birdaha asla

  9. 02 Haziran 2009  22:32 by Varol AKSOY Cevapla

    Umarım Telpa yetkiliileride bu sayfayı okuyorlardır.

  10. 03 Haziran 2009  17:54 by tamer kızıltan Cevapla

    ben böyle b....tan servis ve telefon görmedim.tam 1yıl önce samsung d840 aldım.aldığıma binpişman oldum.servise her gönderdiğimde başka yerini bozdular.samsungmu,tövbe.telpa mı önce tornavida tutmayı öğrensinler.böyle hizmet olmaz.ben mahkemeye veriyorum.ve sizleride davet ediyorum.madur olanlar.

  11. 03 Haziran 2009  18:25 by Bir Dost Cevapla

    arkadaşlar bence serviste bir cihaz 10 gün kalıp size geliyorsa bu çok iyi yani.Bence şikayetçi olmayın...

  12. 17 Haziran 2009  19:18 by ben varya Cevapla

    allah belanızı versin terbiyesiz insanlar satarken köpek gibi kıvranırsınız alsınlar diye aldıktan sonrada oralı olmazsınız isnsanların hakkını nasıl ödüyeceksiniz

  13. 26 Haziran 2009  21:23 by Serkan Cevapla

    bu telpa teknik servisinn teknik elemanlarının ben şimdi düz gidicem adi şerefsizler iş yapıyolar bozulan telfonu gönderiyoruz yapmıyolar birde tolplarken adam gibi tıoplamıyolar ses tuslarını bozmus yollamıs salak herifler yokmu bunlara sövüceğimiz bi mail adresiii telefondakiler şikaytetlerii kabul eidyomuss sadece dinliiicek bizzat gözlerinee sokııım içimdekiiiileri

  14. 26 Haziran 2009  21:27 by SerkanSchefer Cevapla

    başta telpa servis sahibi olmak üzere ne kadar telpa servis elemanı varsa hepsini üst üste koyup s.?.ksem içimdeki kini atamam samsungunda telpanında a.q şerefsizin cocukları...

  15. 10 Temmuz 2009  11:30 by bölükbaşı Cevapla

    garantiye 15 gün önce telefonumu gönderdim. Akibetini öğrenmek için telpayı aradım tam yarım saat telefon başında beklememe rağmen kimseye ulaşamadım.En sonunda santralde bulunan bayana durumu izah edip yardımcı olmasını istedim ama bırakın yardımcı olmayı bir yere aktardı ordada bekledim ne cevap veren oldu nede yardımcı olan işin garip tarafı internet adresine girip telimin imei numarasını girdim kayıtlara raslayamadım bu ne rezillik

  16. 17 Temmuz 2009  18:02 by Calisan Şenol Cevapla

    Ya ne 15 şi ne 20 si ben telefonumu 27 Nisanda servise verdim yapamadılar değişime başvurdum kabul edip dandik bi model verdiler bende kabul etmedim i900 omnia istedim 102€ fark istediler, kabul ettim. Hala ses seda yok. Samsung u arıyorum yok, Başarıyı aradım yok. Samsung Electronic Koreye Fax gönderdim haber yok. Hala telefon bekliyorum neymiş ellerinde i900 yokmuş sipariş vermişer bekliyolarmış. Kıçımın kenarı lan çatır çatır bayilerin satıyo nasıl elinde yok. 3 Aydır telefonum yok, şu yedek telefon olayını da bilmiyodum telefonda istemedim. Şimdi samsung un çalışanının, müşteri hizmetlerinin telefonlarının hepsinin a.q. Bidaha samsung telefon alanı ....

  17. 25 Ağustos 2009  13:57 by cüneyt Cevapla

    YHa bir ayı geçti telf gelmedi parça beqlio dio böle yaparak hem firmanızı hemde kalitenizi düşürüyosunuz burda yazılan her insanın şikayetine bile çözüm bulmuyosunuz bnce çoq yanls bundan sonra sizden hiçbişe almıcam kimseyede tavsiye etmicem... hayatımdaki en büyük yanls sizdiniz tüm vatandaşların dikkatine sakın almayın.................

  18. 25 Ağustos 2009  17:49 by Ugur Tepe Cevapla

    u 7oo marka samsung telefon aldım.güzelliğine kandım.ama dış parlak renk hemen attı.kendi kendine soyuldu.her seferinde telpğaya gönderdim.yeni kapak takıp yolladılar.5.kez soyuldugunda benim talebim olmamasına ragmen telefonu açıp genel kontrol yapmışlar.ana kartında çatlak tespit etmişler.tabi bunlar onların uydurması.çünkü garanti şartlaına göre çoktan telefonun değişmesi gerekiyordu.15 gün beklettiler beni teknik servisten cevap bekliyoruz diye.sonra telefonu geri göndermişler ama elime hala geçmedi.şimdi yapacagım şey ne mi?telefonu satan bayii telpa servisini ve samsungu mahkemeye veriyorum.servisle olan telefon konuşmalarını kaydettim.zaten itiraf ettiler telefonun komple değişmesi gerektigini.700 tl civarında bir para ödemiştim 2 yıl önce.yazıklar olsun .ama içim rahatlasın diye telefon açıp bütün telpa servis elemanlarına küfürlerimi sıralıycam.şimdi burada ayıp olur.kukla servis...

  19. 28 Ekim 2009  23:36 by sevinç Cevapla

    bunlarınki resmen rezillik ya kalkıp bide müşteri memnuniyeti yazmıslar bi aydır serviste telefonum hala ses seda yok bölemi çalısıyolar bunlar rezillik ya

  20. 02 Kasım 2009  14:16 by Koray Cevapla

    Merhabalar.

    Ben Telpa teknik serviste teknisyen konumunda çalışan 20 yaşında bir gencim.Beyfendinin yazdığı blogu okuyunca bazı yanlışlarını düzeltmek istedim.
    Şirketimizde Samsung'un sunduğu bazı prosedürler mevcut ve biz bu prosedür haricinde değişim (swap) yada herhangibir anakart değişimi yapılamamaktadır.Yeri geliyor 1 ay yeri geliyor 10 gün bekletebiliyoruz müşterilerimizi.Takdir edersiniz ki anakart gibi önemli parçaların tedarik uygulaması bir çok prosedür uygulamasına maruz kalıyor ve tekrardan müşterimizin madur konumda kalmaması adına bu süre onarım süresinden biraz fazla olmaktadır.
    Ayrıca belirtilen süre sebebi , Depo içerisinde mevcut Omnia anakartı olmamasından kaynaklanabilir.
    Teşekkür ederim.

  21. 08 Kasım 2009  13:48 by metin Cevapla

    telpa yibi sorumsuz bir garantör görmedim telofonumun 3 kere apörlesi 1kere içi degişti geldikten kısa bir süre sonra iymel nosu kılonlu çıktı servis biz birşey yapamayız dedi buda yetmezmiş gibi sadece aradan iki gün sonra telofonumun ekranı kapandı kendi imkanlarımla yaptırıyım dedim tamirci bana demesinmi abi telofonun içi kompile degişecek dedi sizin gibi garantörün

  22. 23 Kasım 2009  12:44 by nesrin baykal Cevapla

    vala sizden şikayetciyim sanırım gecen ay dı yanılmıyosam telefonumu gönderdim ama hiç dokunmadan geri göndermişiniz şimdi kökten gitti telefonum şuanda telefonsuz kaldım ya aynısını göderin yada yarın tekrar göderecem allah aşkına bi ilgilenn vala tüketici hakklarına bildirecem

  23. 23 Kasım 2009  12:46 by nesrin baykal Cevapla

    telefonum M620 samsung

  24. 03 Aralık 2009  11:44 by nesrin baykal Cevapla

    bu sayfalar okunmuyor mileeeeeeeeet bu telpa kadar sotumsuz görmedim bn telefonumu istıyorum yapmayı bilmıyorsanız yenisini gönderin haber bile alamıyorum telefonumdan BEN TELEFONUMU İSTİYORUMMMMMMMM

  25. 15 Aralık 2009  17:10 by gülçin Cevapla

    telefonumu alalı 7 ay kadar oldu ekran flim kartı kopmus gönderdim 15 gün oldu 10 gün daha bekleyeceksiniz diyorlar burda sordum sabah bırakın aksam alın dediler garantisi varken ille para vererekmi yaptıralım altı üstü bi flim degişecek neden bu kadar bekliyorum anlamadım yerine baska bi telefonda vermiyorsunuz bu süre içinde müşteriler madur kalıyor lütfen ilgiii.......

  26. 15 Aralık 2009  23:14 by gülçin Cevapla

    bencede okunmuyo boşa yapılmış bu sayfaalr bize cvp veren bile yok

  27. 16 Aralık 2009  00:09 by Koray YILMAZ Cevapla

    Merhaba

    Bekletilmenizin sebebi cihazınızın arızalı olan parçanın teknik servisimizde mevcut olmayıp dışardan temin edilme süresi olabilir,

    Yada ;

    Arızaya sebebiyet veren ekran filmi (flex)'den kaynaklanmıyor da olabilir başka parça talep süresini bekliyor olabilirsiniz.

    Takdir edersiniz ki onarım esnasında monte edilen parçalar Samsung tarafından karşılanıyor ve böylelikle yurt dışından toplu halde geliyor.

    Teşekür ederim..

    * Parça bekleyen cihazınız maksimum 1 ay süresi vardır.Eğer bu süre zarfında cihazınız elinize teslim edilmez ise ya yenisi ile değişim yapılıyor ya da aynı fiyat statüsünde benzer modeller müşterimize gönderiliyor.

  28. 17 Aralık 2009  11:29 by gülçin Cevapla

    cvp için cok tsk ederim

  29. 23 Aralık 2009  16:00 by Zalim Cevapla

    bırak birader bu kibar ayaklarını görüoz sizin servisi teli yollayalı 38 gün oldu ben aramasam zahmet edip geri bile dönmüonuz..bide servisi arıyorum açmıolar şuraya bakya allah korusun bidaha basarıya falan uğrarsam almıyorum samsung falan yeterki bi daha düşmim şunlarının ellerine. 18.11.2009 da yolladım teli bu gün 23.12.2009 kardeş insan değilmi ordakiler ne demek 1,5 ay telsiz kalmak hiç düşünüolarmı satarken laf yok cambaz hepsi..şimdi onun bunun teliyle uğraşıorum.neymiş parça bekliolarmış ne orası kardeşim merdiven altındamı tamir yapiolarda parça bekliolar yada amerikadan falanm ı gelio parçalar .gemiylemi gelio ordan biraz örnek alın diğer servisleri ..genpaya 21.11.2009 da sony yolladım garantiye 3 kez aradılar durumu belirtmek için en sonunda tamir olmuomuş yapmışlar olmamış ekranı bozuktu yenisiyle değişecek dediler 1 haftada geldi yenisi bunlar uçakla getirio o zaman dimi telleri sizin gibi laf yapmiolar çıkıp işlerini yapiolar.bu gün tel geldi ve 30 iş günü dolmadan daha..... ben daha diyecek bişey bulamıyorum illallah ettim bunlardan bi dahada tövbe gider sony alırım noia alırım ama basarıdan almam...merak eden varsa basarinin basarisini googleye yazsın kaç bin kişi şikayet yazmış......... arkadaş bide utanmadan pazartesi tekrar arayın 30 iş günü doluo o zaman yenisiyle değişmesi için istek yapicaklarmışta tekrar ara diolar bide utanmadan ve istekten sonra o tel ne zaman gelecek belli değil.....bırak usta nerden yolladım bilmiyorumki gidip paşalar gibi başka telciye yaptırsaydım keske...garanti falan istemiyorum telefoncuya teli yap 2 ayda kullan desem bedavaya yapardı zaten.....

  30. 25 Aralık 2009  00:08 by Koray YILMAZ Cevapla

    Samsung cihazlar için yedek parçalar toplu halde sipariş edilip Kore tarafından Türkiye'ye gönderilmektedir.

    Ayrıca bahsi geçen teknik servis Başarı değil , Telpa'dır.

    Bilginize.

  31. 31 Aralık 2009  03:40 by memet Cevapla

    benim telefonum tam 3 aydır onay bekliyor allah kahresın bu telpayı daha ne diyim

  32. 07 Ocak 2010  21:49 by nurullah Cevapla

    yha arkadas benım d900i tel i 4 kere servise werdim en son ekranı kırmıslar ben de gerı werdım bu sefer 70 lıra para ıstıolar bu ne rezalet buna bı cozum bulun artık

  33. 08 Ocak 2010  15:55 by fuat Cevapla

    telefonunda anakart çatlak olup da garantiden degistirebilen oldu mu hic,saygılar..

  34. 08 Ocak 2010  18:36 by nurullah Cevapla

    burdn telpa a seslenıom benım telı bı kere kendını resetlıo dıe gonderdm 2. ı yıne aynı sebeb 3. de aynı 4. de tel ın ıcını deıstırmısler bu seferde ekranı kırmıslar bu ne demek oluo ben le alaymı edıonuz ınsan bı acıp bakar ekranı kırmıslar o halı ıle bana goderıolar rezalet! arkadas! bıde tekrar gerı yolladım bu seferde 70 lıra para ıstıolar neymıs garantı kapsamında deıl mıs garantı kapsamından cıkaran bunların ta kendısı ben anlamam abıcım benım telı tamır edeceksınız ınsan telı garantıe werır de kırıp gerı mı gonderır ler olmaz benım soz konusu tel samsung d900i harıka bı tel ama adı hemen puruz cıkarıo okadar para sayıp hurda almaın hıc bulasmaın

  35. 09 Ocak 2010  15:42 by nurullah Cevapla

    arkadaslar sakın paranızla bela almayın nokıa alın samsung asla! beladan baska bıse degıl almayın yanarsınız we bunun yanında telpadan da uzak durun o kadar madur oluon we telı kırıolar 3 aydır tel sızım bıktım!

  36. 20 Ocak 2010  23:09 by SAADET Cevapla

    15.09.2009 tarihinde samsung s7350 cihazımı telpa teknik servise yolladım ancak o günden buyana haber alamıyorum. söylentilere göre değişim için üretici diye söylenen firma samsungdan onay gelmesi gerekiyormuş? çok merak ediyorum 05.09.2009 da alınıp 15.09.2009 tarihinde servise birsürü arıza ile gönderlip üstelik alındığı anda ekranda piksel hatalarının dolu olduğu görülen bir cihaz için 4 aydır neden değişim kararı alınamıyor. bu kararın verilebilmesi için tbmm den yasa çıkmasımı gerekiyor anlamıyorum. her aradığımda bugün döneceğiz, bu hafta çözümlenecek diye çeşitli bahaneler uydurulup başından savma görevlerini laikıyla yerine getiriyorlar. samsunguda aradığımda direk tüketici hakem heyetine yönlendiriyorlar sanki biz bilmiyoruz. herşey yavaş bu ülkede. hakem heyetinede tam 2ay önce başvuruda bulundum ancak bir netice henüz alamadım. inşlallah cihazın senesi dolmadan ücretini geri alabileceğim. asla SAMSUNG almayacağım ve ASLA TELPA TEKNİK SERVİSE cihaz göndermeyeceğim.

  37. 29 Ocak 2010  19:28 by gökhan saglam Cevapla

    ben de samsung almıştım bi kaç ay sonra şebeke bulamamaya başladı teknosa dan almıştım teknosa ya geri verdim telefonu telpa ya göndermişler 40 gün e yakın bekledim hala yurtdışından parça transferi bekleniyor gibi bişeyler yazıyordu ben de teknosayı arayıp sizi tüketici hakları mahkemesine havale ediyorum dava açıp sizi uğraştıracağım dedim 2 gün geçmeden teknosa dan aradılar yerine yeni telefon aldım güzel bi yol tavsiye ederim

  38. 30 Ocak 2010  10:49 by Mustafa Cevapla

    merhaba Ramazan Ayında samsung m7603 almıştım. telefonun bayağı şeyi vardı ama vermek istemedim ta ki 1 ay öncesine kapatma tuşunun bozulmasına kaadar. evet telefonun kapatma (NO) tuşu bozuldu . daha başka şeyler . video mikrofonunun bozuk olması vs vs .. telefonu verdim en geç 1 hafta dediler tamam dedim . 1 ay oldu sesimi cıkarmadım internetten takip ediyorum üreticiden parça transferi bekleniyor yazısı vardı hep . 1 ayın sonunda aldım telefonu şimdi de tuşları kilitleyince telefon kilitleniyo dokunmatiği çalışmıyo yine vericem servise 1 ayda gelmiyicek demek istediğim ürünlerden de servisden de müşteri memnuniyeti yok bana göre samsungda ..

  39. 30 Ocak 2010  17:03 by enis keskin Cevapla

    bunların yaptığı teknik servislik falan değil sattıkları yeni model telefonların daha yedek parçası dahi ellerinde yok yurddışından bekliyorlarmış ki ne zaman geliceğini de kendileri dahi bilmiyor rezil bi olay. günlerdir tlefonum serviste insanların iletişi aracı ve en kısa sürede çözüm üretmeleri gerken cihazlar 32 günlük cihazda nasıl böğle bi arıza olur ve nasıl yedek parçaları ellerinde olmaz anlam bermiyorum bu benim ilk samsung telefonum ve sonuncusu olucak

  40. 04 Şubat 2010  18:57 by songül Cevapla

    bende telpa maduuyum 1 aydan beri telefonumu alamıyorum.yanlız telefonumu verdiğim 1. haftası bana telefonunuz yapıldı fakat garantili olmadığı için ücret ödemeniz lazım dendi.bende itiraz ettim garantisi dolmadı diye hatta garantiyi de verdim.koca bir ay geçti yapılmış telefonum güya test ediliyomuş.sadece yeni fatura düzenliceklerdi halbuki ama telefonumu alamıyorum.böyle rezillik görmedim.bunları nasıl dava edebilirim bilgi sahibi olan varsa bana yardım edebilir mi.böyle sessiz kalmak istemiyorum.görsünler günlerini.

  41. 18 Şubat 2010  16:29 by zeki solmaz Cevapla

    04-01-2009 tarihinde UG900 model bir cep telefonumun arızası için TELPA ya verdim,
    40 gün sonra hala herhangi bir gelişme yoktu ve ücretin iadesini istedim, kayıt aldılar ve hala bekliyorum.
    bu kadar ucuzmu bu işler,
    önce bir ürünü sat garantör ol 40 gün beklet ve hala üreticiden parça transferi bekliyor de, olurnu bu,
    eğer beceremiyorsan bırak devrede üretici olsun, sen ne işe yarıyorsun ki yetkili teknik servis ve yetkili satıcı olarak,
    sizi adalate ve devlete havale edemem çünkü adalet gerektiği gibi çalışmıyor, çalıştıramıyorlar, sizi allaha havale ediyorum, onun adaleti geç olur ama temiz olur
    Zeki Solmaz

  42. 01 Mart 2010  09:52 by ayhan Cevapla

    Kütahya teknosadan 25.02.2010 tarihinde samsung c450 aldım. Tuş kilidi olan (*) tuşunun basmıyor. Telefonun tuş kilidi ne yaptıysam bir türlü açamadım. Makinede arıza vardı. Birde aşırı derecede ışık vardı. Teknosada elemanlarla görüştüm. Samsung c450 markalı telefonu beğenmedim. Yeni aldığım telefonda arızalı çıkması beni tedirgin etti. Yeni bir telefonun ilk günden servislerde gezerse nasıl kullanacağım. Bu cihazların kalite kontrolu yapılmıyor mu? Satılan malın ayıplı mal olduğu gerçektir. Niye garantiye gönderip mağdur olayım ki. Keyfi olarak cihazı değiştirmiyorum. Zaten haklı olduğum halde mağdur edileceksem bir daha teknosaya uğramam.

  43. 22 Mart 2010  14:33 by Halil Cevapla

    Arkadaşlar yapılan şikayetleri okuyunca benim hiç umudun kalmadı ama ne yaparsın umut dünyası ben 02,03,2010 tarihinde Hakem heyetinden aldığım karar ile birlikte Telpa ya telefonu gönderdim 03,03,2010 tarihi itibariyle ellerine telefon geçti internetten takip ediyorum değişmeyen tek yazı "ÜRETİCİ FİRMADAN DEĞİŞİM İÇİN ONAY BEKLENİYOR" şimdi benim merak ettiğim satarken de onay alıyor mu? bugün 22,03,2010 dolayısıyla telefon ellerine geçeli 19 gün olmuş ama görünen o ki daha çok beklemem gerekiyor Eğer Telpa yetkilileri zahmet edipde ne kadar daha bekliyeceğim konusunda beni aydınlatırlarsa sevinirim

  44. 29 Mart 2010  13:31 by cavit Cevapla

    BENDEN ONCEKİ YORUMLARI OKUDUM İLAVE EDECEĞIM BIRŞEYYOK HERŞEY SOYLENMİŞ BURAYA BİRŞEY YAZMİYORUM ÇUNKÜ UZAKTA OLDUĞUMDAN CESARET ALDIĞIMDUŞUN MESİNLERDİYE YAKINDA GÖRURSUNUZ REZILIĞI

  45. 10 Nisan 2010  02:14 by Mesut Cevapla

    Siz den bir yıl sonra bende benzer problemle karşılaştım.Telefonun şarj problemi oldu.Anakart bozuk dediler kullanım hatası dediler TELPA 300 tl para istedi.Çüş dedim. Samsunga şikayet ettim sallamadılar.Bu ne kardeşim 1200 e dandik telefon niye satıp tüketiciyi kandırıyorsun.Telpa zaten 5 yıl önce neydi o binayı milleti nasıl kazıklayıp diktiği ortada.Telefonu ne yapacağıma karar veremedim
    Mücadeleme devam edeceğim.Tüketici köşelerine tüketici hakem heyetlerine göndereceğim.Samsung koredeki merkezine de göndereceğim.Dandik telefonları bizlere kakaladığı için teşekkürlerimi sunacağım.

  46. 10 Nisan 2010  11:00 by selda Cevapla

    TELPAYA 1 HAFTAÖNCE TEL FONUMU GÖNDERDİM GARANTİ HARİÇİ OLDUGU İÇİN YAPILMADAN GERİ GELDİ TAMAM BUNU BEN İSTEDİM AMA TELEFONUM GÖNDERDİGİMDEN DAHA BERBAT DURUMDA ELİME ULAŞTIYENİ TELEFONUM MAHVOLMUŞ

  47. 18 Mayıs 2010  19:54 by selami Cevapla

    10gün öncesi telefon arızası için servise gönderdim sorun için 40tl istediler gönderdim tlf geldi fakat arıza devam ediyor hakkımızı nerede arıycaz

  48. 20 Haziran 2010  00:34 by büşra Cevapla

    10 günden bahsediosunuz ben telefonumu vereli 1 ay oldu haLa geLmedi..

  49. 12 Temmuz 2010  14:58 by hayriye Cevapla

    telpa servisi kadar bende rezil bir servis görmedim bunlar resmen dolandırıcı bende telpa ve samsun mağdurıyum telefonum 125 tl ye tamir gördü bana makbuz bile kesmediler önüne gelen bayi olmuş b .köy icirlideki başarı eletronikteki insan diyemiycem eğer aklınız varsa kesinlikle bayilerin hiç birine özelliklede buraya sakın gitmeyin bende bütün yasal yollarla hakkımı arayacağım

  50. 14 Temmuz 2010  19:20 by Taner Türk Cevapla

    Burada çok olumsuz yorymlar okuduktan sonra ümidim baya kırılmıştı ya telefonu bozup geri gönderecekler yada hiç gelmiyecek diye fakat 7 gün içerisinde i900 Omnia telefonumun ana kartı değişti ve hiçbir ücret talep etmeden geriye gönderdiler. Telpa teknik servisi bence çok iyi çalışıyor yada ben çok şanslıyım.

  51. 22 Temmuz 2010  08:38 by bi müşteriniz Cevapla

    altı üstü 200 tllik telefon gönderdim sözde yenisiyle değiştirecekler 2aydır telefonu bekliyorum ne biçim kurum ya bilseydim bu kadar cimri kendi memnuyetinden başka bi şey düşünmüyorlar göndermezdim siz bu yorum bölümünü açmışsınız ama hiç kale bile almıyorsunuz alsaydınız kendinize biraz çeki düzen verirdiniz. orda olmuş olsaydım içimdekileri bi dökebilseydim bu firmadan bi şey almayın mesajı okuyanlar hem bozuk hem de ilgisizler

  52. 30 Ağustos 2010  11:16 by orhan başak Cevapla

    aldığım dokunmatk tel 50 günde bozuldu değişim istedim onarıp yoladılar yine aynı arıza oldu aldığım firma telpaya telofon açıp şikayetini bildir diyor ulaşmamamız için her yolu koymuşlar 2 saat tir müşteri temsilcisine bağlayacaklar gelecek tel faturusını düşünemiyorum üstelik ameliyatlıyım saatlerdir tel başında bekletliyorum telofonu ya değişin yada yolamayın geri size hediyem olsun telpayı kınıyorum iyileşir iyileşmez telpayı kınama sitesi açacam

  53. 16 Eylül 2010  19:43 by TEYFİK ERUYAR Cevapla

    konya göktürk iletişimden aldığım dokunmatik cep telefonum ağrıza yaptı biraydan fazla beklediğim halde bana dedilerki yenisi gelecek eskisi yapılıp geldi.oda iki gün sonra arıza yaptı telefon aldığım yere gittim faturasını istedim onlarda bana fatura ve garanti belgesinin telpada olduğunu söylediler ben şuanda telefonumu kullanamıyorum telefonun yenilenmesini ve garanti belgelerimi istiyorum

  54. 16 Eylül 2010  19:44 by TEYFİK ERUYAR Cevapla

    göktürk iletişimden şikayetçiyim gerekenin yapılmasını istiyorum

  55. 08 Kasım 2010  20:03 by DELİ ETTİNİZ İNSANI Cevapla

    albendende o kadar bende 1 aydır bekliyorum ama Tüketici Hakları Valilik Makamına Müracaat ediyorum hakkımı bu yolla arayacağım bir daha Samsung Kullanmak Mı? Lanet olsun

  56. 31 Ocak 2011  17:40 by okan Cevapla

    arkadaşlar telpaya telefonumu gönderdim cargoyla 1 gün içinde yapıldı gönderildi hafta sonu olduğu için pazartesi günü geldi cargo paketini açtım bide ne göriyimn adanadan bi bayie göndeilecek olan bi cihaz geldi benim cihazda bayiye gitmiş ş.rfsiz telefonumu geri vermiyo nasıl böyle bi hakka sahib oluyo anlamaıyorum ama telefonu göndermediği gün kadar benim hakkıma giriyo olabilir adamlar biranlık dalgınlıkla yanlışlık yapmışlar hatasız kul olmaz telpada yasal yollara başvurmuş 10 gündür tlfumu bekliyorum daha kim bilir ne kadar beklicem 30 iş günü içinde gelmesinde bari para iadesi istiyim samsung çok güzel telefonlar yapıyo tasarımcıları iyi iş çıkarıyo ama mühendisleri yaramaz sistem p.ktan yani herkese iyi akşamlar

  57. 30 Nisan 2011  00:02 by Abdulmutalip Tan Cevapla

    telpaya teşekür eden m. yuh diyorum.benim telefonumun kamerası düzgün çalışmıyordu servıse verdim çok geç verdiler sorunum tam olarak giderilmediği gibi telefonumun ekranı toz almaya ön panel iyi kapatılmadığı için tırnağı koptu mesaj yazıları okunmayacak derecede küçüldü bir tütlü ayarlıyamadım yedek makinem olmadığından bir müdet o halde kulandım tekrar servise götürdüm şikayetimi bildirdim 3gün sonra bir bayan aradı 45tl tamir parası vermem gerektiğini söyledi garantiyi hatırlatığımda bu arızanın garanti kapsamında olmadığını söyledi oysaki arıza kötü kulanımdan çarpma düşme kaza sonucu değil teknik arıza ve telefonu daha önce tamir eden elemanın veya telefon yapımının kötü oluşundan kaynaklanmaktadır 8mg pikcsel kameralı olarak aldıgım telefon 2.4mgpiksel telefonlar kadar bile kaliteli değil samsung telefonlar eskiden iyiydi sanırım bu yeni telefonları ya çinde imal edip bize kakalıyorlar veya bu servise düşen telefonlar bir daha iflah olmuyor mecburen vereceğim 45tl zehir zıkım olsun bu servisi dava etmek istiyenler varsa ben varım her platformda bunların ipliğini pazara çıkarmağa varım vereceğim ücret için değil vatandaşlarımızın başına gelmemesi için varım.

  58. 15 Ağustos 2011  09:30 by Erdal kaytaran Cevapla

    Teknosadan satın almıs oldugum Samsung Omnıa 2(GT18000)cep telefonumu 4.kezdır telpaya servıse gonderıyorum.Telefon yapılıp gelıyor bellı bır zaman sonra aynı arızaları tekrarladıgı gıbı farklı arızalarda vermektedır.Son gonderdıgımde benden faturanın orjınalı ıstendı,bende teknosa aracılıgı ıle gonderdım.Teknosa faturayı elden teslım ettıgı halde bana orjınal evragınız gelmedı dedıler.Ayrıca cıhaz servıse ılk gıttıgınde anakart degıstıgı halde bana son gonderdıgımde anakartın degıstıgıne daır ekranlarında bılgı gorunmedıgı soylenmektedır.Halbukı bunları ben kendılerıne kanıtlagım halde gıt sorununu Teknosa ıle coz dedıler. Bu yuzden cıhazda degısım yapmayıp yıne tamır ederek gerı gonderdıler.Teknosa bunlara defalarca emaıl yazdıgı halde emaıllere cevap vermedıler.Cıhaz telpada 23 gu nekledıkten sonra Cıhazı teknosaya gonderıyorlar orjınal fatura orta yok.Daha sonra teknosaya fatura bızde dıye bılgı verıyorlar.Burda benım yerımde sız olsanız ne yaparsınız ? İste gordugunuz gıbı Telpa'nın rezıllıgı ortada.Ben yazıklar olsun dıyorum ve yasal ıslemler ıcın bas vurarak hakkımı bu sekılde arayacagım.

  59. 15 Ağustos 2011  10:16 by Erdal kaytaran Cevapla

    neyı degıstırecegımı anlamadım, ıptal edebılırsınız.
    tesekkurler.

  60. 16 Ağustos 2011  23:12 by tuncer Cevapla

    bekliyecen tabi arkadasım işin ne cocuk oyuncağımı bu iş artıslık yapma samsung a yasal süresi kac gun senın haberin varmı senın elıne o telefonu verende suc

  61. 18 Ağustos 2011  07:46 by Erdal kaytaran Cevapla

    Teknosa asıst duruma el atmıs olup fatura ıle ılgılı sorunu cozdugunu ve tekrar faturayı telpa teknık servıse gonderdıgını bızzat bana bıldırmıstır.Sımdı cıhaz telpa'da teknık servıste olup degısım ıle ılgılı bılgı beklenmektedır.

  62. 02 Ekim 2011  17:23 by ahmet Cevapla

    telefonu alalı 8 ay oldu 6. defa servise gidiyor aynı arızadan ama telefona hiç birşey yapılmıyor lütfen biraz ilgi göstern..

  63. 04 Ekim 2011  21:12 by Metin KUZUCU Cevapla

    DST 700 Genaeral Mobil telefon cihazımı 2.defa gönderdim garanti dışı gözüküyor diyorlar.Faturasını fax layım diyorum,kullanım hatası diyorlar.
    Ama 80.00 TL hesaba yatırırsam hemen yapılacağını söylüyorlar.
    Bu nasıl teknik servis,bu insanlar bu ylolardan kazandıkları paraları nasıl çoluk-çocuklarla yiyorlar.
    LANET OLSUN istanbul TELPA merkez servisi ve çalışanlarına.

  64. 05 Ekim 2011  22:21 by Metin KUZUCU Cevapla

    İstanbul telpada çalışan sibel denilen şahıs garanti dahilinde olan cihazın parçalarını dışarıdan daha düşük ücrete alacağımı söylüyor.
    sibel denilen kişi dışarıda özel bir yer mi açtı ? oraya yönlendirmeye mi uğraşıyor.
    servis sahibi bir zahmet çalışanlarının neler yaptığını takip etsin.
    Görüşme kayıt altına alınıyor diyorlar,
    zahmet edinde dinleyin nasıl çalıştığınızı.
    VATANDAŞI DOLANDIRMANIZA GEREK YOK.

  65. 06 Ekim 2011  23:17 by Metin KUZUCU Cevapla

    telpa cep telefonu uzmanı diye başlık atıyor,

    İnsan yazdıklarıyla yaptıkları uyumlu mu diye bir düşünür?
    İstanbul telpa teknik servisi (sözde teknik) kendinizi bir inceleyin bakalım sonucunuz ne çıkıyor bakalım!!!

  66. 06 Ekim 2011  23:26 by Metin KUZUCU Cevapla

    Arızası giderilmeden gönderilen cihazı almak zorunda kaldım. Teslim belgesinede şerh düştüm .
    Bu cihaz yaklaşık bir ( 1 )aydır neden bekledi serviste?

    AAA Pardon,

    teknik servis İstanbul'u gezdirmiş galiba!!!
    Tabi rehberide servis yetkilisi olarak kendinden üst yetkili olmadığını söyleyen sibel adlı şahıs olsa gerek.

  67. 11 Ekim 2011  21:32 by Metin KUZUCU Cevapla

    telpa,
    teknik servis sahibinin dikkatine ?????

    Hani misyonunuz,vizyonunu ve de değerlerinizde belirttiğiniz maddeler nerede?

    Sizlere insanca yaşanan bir yanlışlıkla ilgili bilgi aktarılmasına rağmen henüz sorunu çözecek bir girişimde bulunmadınız.
    Lütfen;müşterilerin insanlık yaklaşımlarına alakadar olun.
    Zannetmeyin ki bu dünyanın sefasını bu şekilde süreceksiniz.
    Cenab-i ALLAH öyle kudretliki;
    Hakketmeyerek,kandırarak yada zorla ikna etme yöntemleriyle,müşteri gönülsüzlüğüyle alınan,aile fertlerine helal olmadan yedirilen o lokmalar;
    birgün hepinizin burnundan fitil fitil gelir.O zaman çok ararsınız ama hakkını helal edecek kişileri çoktan elinizden kaçırmış olursunuz.

    YA CİDDİ BİR KURUM GİBİ İŞİNİZİ DOĞRU YAPARSINIZ YADA,
    HAKKIM GEÇTİ ALLAH HEPİNİZİN ÇOLUK ÇOCUĞUNUZDAN ÇIKARSIN İNŞAALLAH

    Not:teknik servis yetkilisi değil,
    Teknik sahibine ulaşmaya çalışana kadar yazacağım.

  68. 26 Ekim 2011  13:30 by sami Cevapla

    Telpa neymiş böyle yahu. yorumları okuyunca "telpa garantili" telefon almak bi yana neredeyse samsung'dan da soğuyacağım. Diğer yetkili servisler nasıl acaba?

  69. 23 Kasım 2011  22:16 by mert Cevapla

    Telpa gibi bir garanti yüzünden,samsung almıyorum.

    Ayın beşinde samsung wave 2 aldım,3 sefer tamire gitti sıfır telefon nasıl 3 sefer tamire gider!!!!

    Her gönderdiklerinde sadece yazılım güncellediler.Telefon çekmiyor,fazla ısınıyor elimi yakıyor diyorum ama sadece yazılım güncelleyip gönderdiler.

    Aldığımdan itibaren 1 ay bitmeden,para talebinde bulundum olmaz dediler.

    Yenisini gönderin dedim onada olmaz dediler.



    Dedim yasal yollardan hakkımı arıyacam.Kime verirseniz verin dediler.

    Alaycı alaycı konuşup dalga geçtiler!!!

    Bende Tüketici haklarına verdim bu günde sonuçlandı,faturada yazan parayı alabilirsiniz dediler.



    Bu kadar uğraştırcaklarına,öyle işini yapmayan sevis kuracakların Samsung'ta olmasın Telpa'da olmasın.Bir daha sonsunza kadar Samsung diye bir firma yok benim için!!!!



    Eyer sizede böyle yapıyorlarsa gözünüzü kırpmadan yasal yoldan hakkınızı arayın!

    Onlar size acımıyorsa,sizde onlara acımayın!

    Olmaz olsun,Samsung'ta,Telpa'da.

  70. 23 Kasım 2011  22:25 by mert Cevapla



    tuncer:

    bekliyecen tabi arkadasım işin ne cocuk oyuncağımı bu iş artıslık yapma samsung a yasal süresi kac gun senın haberin varmı senın elıne o telefonu verende suc

    Çoluk çocuğun eline internet geçerse böyle konuşur.
    Onu yazan artislik değil,yaşadığı sorunu yazıyor.
    İlk önce oku da sonra doğru düzgün cevap verebilesin!

  71. 23 Aralık 2011  20:08 by kenan diken Cevapla

    yahu telefona bakan yokmu tam 64 dakika cevap yok insanları ne gözle görüyorsunuz tüh yazıklarolsun

  72. 26 Mayıs 2012  17:09 by 27özel Cevapla

    valla arkadaslar tuncer kardesm doğru diyo katılıyorum. siz aklı eksikler samsung öyle ufak tefek bi firmamı sanıyorsunuz bu boyacı küpü deyilki batır çıkar tamam olsun bende samsung kullanıcısıyım işin doğrusu cihazımdan pekde memnun deyilim ama her ne olursa olsun idareci olucaksın. beygirin biriside bütün parçalar çinde imal ediliyo diyo lan beygir oğlu beygir çin malı kötü diye biseymi var sen iste çinliler 3 ede yapar 5 ede yapar 15 ede yapar kalite kalite senin gibi beygir adam olursa 3 lükten ister koskoca samsung adi malmı yaptıracak seni kandıranda yok adam harbi cerbi çin malıdır diye de yazmıs cihazın arkasına yersende bu yemezsende bu demiş sana yiyemiyosan alma bu kafar kafa sikeceksen samsung kullanma sana o samsung cihazını satan adamın amına koyum ne samsung un suçu var neden senin suçun var sana o cihazı satanda eşşek olmayın bu kadar carıslık çıkarıcaksanız gidin baska firmadan alın adam eşşekleri.

  73. 18 Temmuz 2013  10:35 by korhan Cevapla

    telpa kadar rezalet bir servis yok arkadaşlar tam 3 saat boyunca aradım telefonlara bakmıyorlar...telefonum değişim için üreticiden onay bekliyor yazarken şimdide garanti dışı yazmaya başladı

Bir Cevap Yazın